کدخبر: ۱۳۹۲۷

تراکتور قهرمانی را از دست داد، نایب قهرمانی؟ شاید!

تیم فوتبال تراکتور با توجه به نتایج به دست آمده در هفته بیست و ششم، هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد.

تراکتور قهرمانی را از دست داد، نایب قهرمانی؟ شاید!

به گزارش 24 آنلاین، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام ۷ دیدار پیگیری شد که دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس موفق شدند به ترتیب ذوب آهن و نساجی را با نتایج مشابه دو بر یک شکست دهند تا به کورس خود برای تصاحب جام قهرمانی ادامه دهند.

در جدول و تا پایان هفته بیست و ششم، استقلال ۵۷ و پرسپولیس ۵۶ امتیازی هستند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند. تنها ۴ هفته تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است و هر تیم حداکثر ۱۲ امتیاز می‌تواند به اندوخته خود در جدول اضافه کند. با فرض بر اینکه تراکتور هر ۴ دیدار باقی مانده خود را پیروز شود، سرخ‌های تبریزی که اکنون ۴۴ امتیازی هستند، جمع امتیازاتشان به عدد ۵۶ خواهد رسید که باز هم یک امتیاز از استقلال کمتر دارند و به این ترتیب هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارند.

همچنین رسیدن به جایگاه دوم جدول هم برای تراکتور خیلی سخت است و پرسپولیس و سپاهان باید در دیدارهای باقی مانده خود شکست بخورند تا تراکتور بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم بایستد.

تراکتور در جام حذفی حضور دارد و هواداران این تیم امیدوارند تا قهرمانی جام حذفی از آن تراکتور شود تا سرخ‌ها در فصل آینده رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشند.

منبع: مهر
کدخبر: ۱۳۹۲۷
ارسال نظر