کدخبر: ۱۴۱۳۰

معاون رئیس جمهور: چرا هر چیزی را به سند ۲۰۳۰ نسبت می دهیم؟/ این دولت به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ را قبول ندارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این دولت به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ را قبول ندارد و از ابتدا هم با صراحت اعلام کرده و امیدواریم که در دو هفته کاری باقی مانده از مجلس یازدهم این لایحه نهایی و ابلاغ شود تا دولت بتواند آن را اجرایی کند.

معاون رئیس جمهور: چرا هر چیزی را به سند ۲۰۳۰ نسبت می دهیم؟/ این دولت به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ را قبول ندارد

به گزارش 24 آنلاین، سیدمحمد حسینی در واکنش به این اظهارات بیان کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست، حقوق زنان کاملاً در اسلام مورد توجه است و ما باید اینگونه مسایل را مدنظر داشته باشیم. درباره لایحه «ارتقا امنیت زنان» در کمیسیون مربوطه و دولت بحث شده که مجلس در کمیسیون و صحن علنی می تواند جزئیات این لایحه را جرح و تعدیل کند و در نهایت شورای نگهبان تأیید می نماید؛ با این ساز و کار، چرا هر چیزی را به سند ۲۰۳۰ نسبت می دهیم؟!

وی ادامه داد: این دولت به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ را قبول ندارد و از ابتدا هم با صراحت اعلام کرده و امیدواریم که در دو هفته کاری باقی مانده از مجلس یازدهم این لایحه نهایی و ابلاغ شود تا دولت بتواند آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه لایحه «ارتقا امنیت زنان» در دستور کار مجلس است؛ گفت: بررسی این لایحه در کمیسیون مربوطه تمام شده و باید به صحن علنی بیاید و نهایی شود. با توجه به اینکه بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه به اتمام رسیده، امیدواریم که در زمان باقی مانده مجلس که ۶ جلسه هست، این لایحه که زمان زیادی هم به خود اختصاص نمی دهد، بررسی و نهایی شود.

حسینی در پایان گفت: از مجلس فعلی خواستیم که در زمان باقی مانده دو لایحه شامل لایحه ارتقا امنیت زنان و لایحه مربوط به تجمعات و تظاهرات را تعیین تکلیف کنند تا به مجلس آینده کشیده نشود.

منبع: شفقنا
کدخبر: ۱۴۱۳۰
ارسال نظر