کدخبر: ۱۲۶۰۸

سایت تشک ملورین، بزرگترین تولیدی تشک در شیراز و جنوب کشور، راه اندازی شد!

اگر به دنبال خرید تشک طبی ارزان قیمت ، هستید باید با شما صادق باشیم و بگوییم که قدیمی‌ها خوب گفته‌اند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. یکی از دلایل علاقه‌ مردم به برند ملورین این شعار است که می‌گوید دنبال جنس ارزان نباشید، ما به هر طریقی که باشد، جنس با کیفیت را به شما می‌فروشیم.

سایت تشک ملورین، بزرگترین تولیدی تشک در شیراز و جنوب کشور، راه اندازی شد!
 

 

رونق گرفتن بازار شبکه‌های اجتماعی و ایجاد بسترهای فروش آنلاین، از یک طرف باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید شده است و از طرف دیگر، بسیاری از فعالان بازار سنتی را برآن داشته که از این فضا برای ایجاد ارتباط ساده‌ و کاربردی‌تر با مشتریانشان استفاده کنند و بازار فروش خود را به فضای اینترنت بکشانند.

این موج به اندازه‌ای همه‌گیر شده است که شما شاهد ورود بسیاری از برندها و تولید کنندگان به نام کشور به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستید. این مقاله را برای علاقه‌مندان به انواع تشک طبی و طبی فنری و همچنین برای تمام اشخاصی که می‌خواهند این نوع تشک‌ها را در بستر اینترنت مقایسه و با توجه به شرایطشان خرید کنند، آماده کرده‌ایم. در واقع باید خبر دهیم که یکی از تولید کنندگان به نام و بزرگ تشک در جنوب کشور، به تازگی امکان خرید محصولات خود را از طریق سایت مهیا کرده و علاوه بر حضور در بستر وب، در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام، حضور پیدا کرده است و سعی می‌کند با ارائه تخفیف‌های مناسبتی و دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های کاربردی پیش از خرید، محصولات با کیفیت خود را به مشتریان ارائه دهد.

این برند محبوب، کارخانه تشک ملورین نام دارد که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، با سابقه 15 ساله، از تولید کنندگان قدیمی و به نام انواع تشک طبی و تشک طبی فنری در جنوب کشور است.

 

اگر به دنبال خرید تشک با کیفیت در شیراز باشین، بدون شک درباره تشک ملورین خواهید شنید. برند تشک ملورین 15 سال سابقه فعالیت دارد و از تولید کنندگان قدیمی و به نام تشک در جنوب کشور محسوب می‌شود. این برند تمرکز خود را روی تولید انواع تشک طبی و تشک طبی فنری در ابعاد تشک یک نفره و دو نفره قرار داده و این تشک‌ها را با متریال و دستگاه‌هایی تولید می‌کند که می‌توانند به راحتی با نمونه‌های خارجی تشک طبی رقابت کنند و بسیار شگفت انگیز است که حتی در مقایسه با محصولات خارجی، بسیار با کیفیت‌تر معرفی شده‌اند.

اشخاصی که به دنبال خرید تشک در شیراز هستند، به راحتی می‌توانند به نمایندگی‌های تشک ملورین در شیراز مراجعه کنند و اشخاصی که تمایل دارند تعداد قابل توجهی از محصولات تشک ملورین را خریداری کنند، می‌توانند با مراجعه به کارخانه تشک ملورین در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، در واقع به یک عمده فروشی تشک شیراز دسترسی پیدا کنند.

اگر با جستجوی عبارت تشک فروشی شیراز، به دنبال خرید تشک مورد نیازتان هستید، احتمالا نمایندگی‌های تشک ملورین را اشخاص زیادی به شما معرفی خواهند کرد. خبر جدید این است که این تولید کنندگان خوش سابقه، این روزها تلاش می‌کند حضور پر رنگ‌تری در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

راه اندازی سایت اختصاصی تشک ملورین؛ تولیدی تشک در شیراز

اگر در مرورگر اینترنت تلفن همراه خود، عبارت تشک ملورین را جستجو کنید، به راحتی می‌توانید سایت کارخانه تشک ملورین شیراز را پیدا کنید. این کارخانه با راه اندازی سایت اختصاصی خود، بستری را فراهم کرده است که مشتریان به راحتی تصاویر متعددی از محصولات ببینند و ویژگی‌های آن محصول را بخوانند. همچنین به واسطه ارتباط با مشاوران این سایت در بستر شبکه‌های اجتماعی، می‌‌توانید به راحتی از آن‌ها اطلاعات بگیرید و بپرسید که کدام نوع تشک برای شرایط شما مناسب است.

کاربرانی که از راه‌های ارتباطی این سایت با پشتیبانی محصولاتشان ارتباط برقرار کردند و از آن‌ها راهنمایی گرفتند، به میزان زیادی رضایت خود را از این خدمات اعلام کرده‌اند.

علاوه بر پشتیبانی که این سایت ارائه می‌دهد، مقالات کاربردی برای خرید تشک خوب در بخش وبلاگ این سایت منتشر شده است که اطلاعات خوبی به کاربران سایت می‌دهد.

تشک قسطی شیراز؛ خدماتی برای خرید ساده‌تر تشک برای مشتریان تشک ملورین

کارخانه تشک ملورین در تبلیغاتی که در بستر صفحه اینستاگرام خود انجام می‌دهد، اعلام کرده که در تمام شعبات و نمایندگی‌های خود، امکان فروش اقساطی انواع تشک طبی و طبی فنری را فراهم کرده است. پس اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید تشک قسطی شیراز هستید، قطعا نمایندگی‌های تشک ملورین برای شما بهترین انتخاب خواهند بود.

نکته قابل توجه این است که حتی با وجود شرایط فروش با پرداخت اقساطی هم، قیمت تشک طبی در شیراز را که رصد کنید، تشک ملورین در دسته تشک‌های قیمت مناسب و مشتری پسند قرار می‌گیرد.

دریافت نمایندگی فروش تشک طبی شیراز ؛ پیشنهاد همکاری با تولید کننده بزرگ تشک در جنوب کشور

تا به اینجای مقاله از خدمات و امکانات بی نظیری که کارخانه تشک ملورین در اختیار مشتریان خود در بستر سایت، اینستاگرام و فروش حضوری قرار می‌دهد توضیح دادیم اما ویژگی‌هایی که این تولید کننده را به یک تولید کننده برتر تبدیل می‌کند، به همینجا ختم نمی‌شود. یکی از خدمات فوق العاده‌ای که تولیدی تشک ملورین در نظر دارد، ارائه نمایندگی‌های فروش محصولات خود به سراسر کشور است. جالب است بدانید یکی از دلایلی که ملورین را تولید کننده بزرگ تشک در جنوب ایران می‌شناسند این است که این کارخانه در بسیاری از شهرها و به خصوص در شیراز، بوشهر و گناوه نمایندگی‌های فعالی دارد.

علاوه براین، کارخانه تولید تشک ملورین، از ارائه نمایندگی‌های بیشتر به سایر شهرهای ایران نیز استقبال می‌کند. شما در هر شهری که باشید، می‌توانید با دفتر مرکزی این کارخانه در شهرک بزرگ صنعتی شیراز ارتباط بگیرید یا اینکه با مراجعه به سایت تشک ملورین، آدرس کارخانه را پیدا کنید و با مراجعه به این کارخانه برای دریافت نمایندگی گفتگو داشته باشید. شما می‌توانید به واسطه دریافت نمایندگی از تشک ملورین، با نام این برند خوشنام، فعالیت خود را آغاز کنید.

خرید تشک طبی و طبی فنری با کیفیت از عمده فروشی تشک شیراز

ممکن است شما از فروشندگان به نام انواع تشک باشید که مشتریان قابل توجهی دارید اما نمی‌خواهید که با نام و برند تولید کننده فعالیت کنید. در این شرایط، احتمالا به دنبال یک تولیدی تشک خواهید بود که بتوانید با شرایط مناسبی به صورت عمده خریدتان را انجام دهید. از طرف دیگر، احتمالا برایتان مهم است که محصولاتی که تهیه می‌کنید، به اندازه‌ای با کیفیت باشند که رضایت مشتریان شما را فراهم کنند.
امکان عمده فروشی تشک شیراز ، تشک ملورین، دقیقا برای چنین مواردی ارائه شده است. برای خرید عمده از این تولید کننده، کافی است که با کارخانه ارتباط بگیرید و وقت مذاکره تعیین کنید. بعد از توافقات نهایی با کارخانه، می‌توانید به میزان قابل توجه و با شرایط مناسبتان، خرید عمده انواع تشک را انجام دهید.

 

کدخبر: ۱۲۶۰۸
ارسال نظر