درآمد کلان پیامک‌های ۳۰۹۰ به استقلال و پرسپولیس نمی‌رسد؛ به جیب چه کسی می‌رود؟

۱۳۹۶-۰۷-۲۳ ورزش

درآمد کلان پیامک‌های ۳۰۹۰ به استقلال و پرسپولیس نمی‌رسد؛ به جیب چه کسی می‌رود؟

مشخص نیست درآمدهای پیامکی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کجا می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه های استقلال و پرسپولیس مدتی است که قرارداد همکاری خود با سامانه پیامکی ۳۰۹۰ را قطع کرده اند. همان سامانه جنجالی ای که روز و شب در تلویزیون از مردم می خواست که اعداد ۴و ۶ را به این شماره پیامک کنند تا به تیم محبوب خودشان کمک کرده باشند. این دو باشگاه پر طرفدار قرارداد خود با ۳۰۹۰ و همراه اول را لغو کردند و قرارداد جدیدی را با اپراتور ایرانسل بستند و این بار از هواداران خود خواستند که با خط ایرانسل خود به شماره ای جدید پیامک بزنند.

اما چرا سرخابی ها قرارداد خود با شرکت ۳۰۹۰ را فسخ کردند؟ به این علت که شیرازی،مدیر این سامانه پیامکی، ۳۰۹۰ را در سازمان ثبت شرکت ها به عنوان یک برند ثبت کرده. برندی که قطعا از نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شهرت رسیده اما مدیران استقلال و پرسپولیس هیچ اقدامی برای گرفتن حق این دو باشگاه در این خصوص انجام ندادند و صرفا به فسخ قرارداد اکتفا کردند. نکته جالب اینجاست مسئولین این دو باشگاه از هواداران خود نخواسته اند که عضویت در این سامانه پیامکی را لغو کنند!

در حال حاضر عده زیادی از هواداران از سامانه ۳۰۹۰ در همراه اول انصراف نداده اند و عده زیادی هم به سامانه جدید ۳۰۳۰ در ایرانسل پیوسته اند. این درآمد کلان به کجا می رود؟

آیا همراه اول سهم استقلال و پرسپولیس از این پیامک ها را به آن ها می دهد؟ یا بین همراه اول و مدیر سامانه ۳۰۹۰ و شرکت امین سیمای کیش (اسپانسر فصل قبل) تقسیم می شود؟

چرا دو باشگاه به عدم پرداخت سهم ۵۰ درصدی خود از این درآمدها اشاره ای نمی کنند؟

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر دیگر قراردادی با همراه اول و ۳۰۹۰ ندارند اما نه ادعایی نسبت به دریافت درآمدهایشان از این اپراتور و سامانه دارند و نه به ثبت ۳۰۹۰ به نام علیرضا شیرازی اعتراض می کنند. اتفاقی که دلیل آن مشخص نیست.

طی دو سال اخیر حدود هفتصد هزار نفر در سامانه پیامکی سی نود برای پرسپولیس پیامک فرستاده اند و حدود چهارصد هزار نفر برای استقلال و جالب اینجاست که علی رغم قطع همکاری، هنوز ۵۰ درصد هواداران عضویت خود در سامانه ۳۰۹۰ را لغو نکرده اند و سهم این دو باشگاه همچنان دارد به جیب همراه اول و اسپانسر سابق و سامانه پیامکی می رود و مدیران استقلال و پرسپولیس هم سیاست سکوت در پیش گرفته اند.

نوشته‌های مرتبط

۱۳۹۶-۰۷-۲۳ ورزش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


* درج نام و ایمیل اختیاری است.



logo-samandehi